EVERYDAY

PASTA

ישראלית על האגם

על גשמים ונזקים

בית

Casa

ביום שישי בבוקר יצאה השמש אחרי יום של גשם היסטרי שעשה לנו לא מעט נזקים. חיבור האינטרנט נשרף מברק חזק שהפעיל את האזעקות של כל השכונה בשש בבוקר וניתק אותנו מהעולם הוירטואלי. מערכת חימום המים יצאה לשביתה ולנו נשאר להתפלל שהטכנאי לא יפצח לנו בשביתה איטלקית גם הוא ויבוא לתקן את הבעיה. בסופו של דבר הוא הגיע, כמובן שהיה חסר לו בדיוק החלק שהתקלקל אך למזלנו הרב הספיק ללכת לחפש אותו ולחזור עוד באותו היום.

רק נצבע בלבן..

בנוסף לכל זה גילינו שהחלונות בקומה השניה לא ממש אטומים למים. לא נדרש לנו הרבה זמן לעלות על הבעיה, זה לקח בדיוק דקה מהרגע שהתקרה בקומת קרקע התחילה לטפטף עלינו. בשני חדרים למעלה נכנסנו מים והציפו את הרצפה – בחדר אחד דרך החלון ובחדר השני דרך הדלת של המרפסת. עוד לא הספקתי לכתוב שסרגיי הבטיח וסרגיי קיים, הוא חזר בסופו של דבר וסיים את החדר האחרון. עכשיו הוא יצטרך לחזור שוב כי הגשם שנכנס דרך החלון בדרכו לרצפה השאיר סימנים על הקיר.

חדר גמור

עד למקצה השיפורים של סרגיי הגיע החשמלאי -אמיליו. הוא עשה סיבוב בין השקעים, עלה, ירד, הלך, חזר ובסופו של דבר אמר שיגיע בשבוע הבא. כל אחד והזמנים שלו. גם לחנות הקל וחומר יש זמנים משלה, אנחנו עדיין מחכים לסטוקו שהזמנו – טיח בעל גימור מבריק שמתאים לחדרים עם לחות גבוהה ונגד רטיבות, אנחנו נשתמש בו בשירותים ובמטבח במקום קרמיקות או משטחים למיניהם.

הצפונת מעצבנת..

לסיכום כל החוויות, התקדמנו צעד עם החדר החסר והלכנו אחד אחורה עם השני, אינטרנט עוד לא חזר, החשמלאי יגיע וכך גם הטיח שלנו, מתי? לא שואלים מתי. לפחות השמש הפציעה בחזרה ונחמד היה לגלות שגינת הירק שורדת גם בתנאים קשים. רק בריאות!

ירקות מהגינה

שבוע טוב!

  1. Nili Golan

    חיים קשים אצלכם באיטליה..
    גם אצלנו הבית הוצף בגשם הראשון, אלא שדווקא ביום זה היו אצלנו ההורים שלי והם ממש נבהלו..

  2. sharon eshet

    קשה לחשוב על גשם בחום של יולי…שמחה לראות את הירקות שלך ומחכה לדעת מה תכיני מהם…:) שבוע נפלא!

  3. עדנה

    אני לא מגיעה בתנאים כאלה…

  4. מירב

    וואו….איזה ירקות יפים….אני מקנאה

COMMENTS